Log In

Post Your Current Thought

11 Jul 2019, 7:09 am
This beetle is SUCH a playful goof and she loves my hair!
Kevin Lazar | 26 | She/Her | Occultist | Straight Butch™

f3700b6b11df8f3033669bfcabe0d93aa8759126
11 Jul 2019, 7:14 am
nobody:
literally no-one at all:
me: all of the egyptian gods are hot wtf
Avatar created by Ender369 on Toyhouse!

A-
AURORA BOREALIS?
AT THIS TIME OF YEAR,
AT THIS TIME OF DAY,
IN THIS PART OF THE COUNTRY,
LOCALIZED ENTIRELY WITHIN YOUR KITCHEN?!
11 Jul 2019, 7:25 am
Happy birthday to me!
Loading 99% complete...
11 Jul 2019, 2:20 pm
This turned into a diary entry oops:

My aunt finally started working again after getting fired so that means I won’t have to see her as much anymore!!!
I’m not the biggest fan of her to say the least.
She’s going to move out of my house in less than two weeks!!
Finally! She’s been living with me for about a year & half.

My birthday is tomorrow (12th) and I turn 15 which means I can finally get a job. Hopefully.
Live PD also starts up again on my birthday! My favorite show

This Summer has really been a struggle :( my social anxiety’s been getting worse. I tried therapy but it’s definitely not for me. It just makes me more anxious. I recently learned I can’t shop in crowed grocery stores anymore as it makes my anxiety levels skyrocket. The same goes for any library.
I need to get a better sleep schedule & I need to eat more. I’ve been living on roughly 7hrs of sleep & only 1 meal around dinner time >:/ come on me. Do better.

I can’t wait ‘till school starts again.
#60102 +0 FV Time not very active
b07fa0dc0c665b3c7c4435c5d7f84916.gif
– Dominick Carisi || carrd.co
11 Jul 2019, 2:23 pm
i wish my sister would hurry up and come home! all the drinks and snacks are in her car!
james | he/they | 16 | 9/19 | +1 fv time | #108217 | carrd

tumblr_oz4ir96Wbi1wqylmxo1_500.gif?width
11 Jul 2019, 4:13 pm
Tried out a new facial cleanser and... god.. it felt.. so nice on my.. face. I am in love.
tumblr_paygi46lB61x8txmho1_250.gif
tumblr_pqswymISta1rydvfno1_250.png

Wear a crown of flowers on your head, let it's roots reach your heart.

pixel art by dedenne
11 Jul 2019, 7:04 pm
damn, today has NOT been a good day
james | he/they | 16 | 9/19 | +1 fv time | #108217 | carrd

tumblr_oz4ir96Wbi1wqylmxo1_500.gif?width
11 Jul 2019, 7:25 pm
Man, the heat really does a number on you.
❊|| She/Her | Pisces | FlightRising ||❊
14343955_Z1Vrtg02Kc87Vbn.gif
11 Jul 2019, 7:27 pm (Edited 11 Jul 2019, 7:28 pm)
Just finished stranger things season one, so this is all I’ve been thinking. Mainly because I just sent it to everybody I know.
ace & aro | call me autumn | fourteen
the girl with the ponytail is me, or basically a cartoonified persona version of me!
tumblr_inline_p7fwou5DDQ1r13seg_400.gif
11 Jul 2019, 7:53 pm
ah shit, here we go again
✰Roy/Parker✰20✰he/they
@ 40847 for ping
⇩⇩⇩ click Parker for my YCH commission thread! ⇩⇩⇩

17850228_3lZCQIaXtsJFZP9.png
socials
11 Jul 2019, 8:13 pm
4 more days to finish 27 pieces of owed art to people before that turns out to be a lie just like everything else.

Tick tock, tick tock…
Andy | He/Him | Schediaphile | Married | Always Tired
DsvdUbj.png
Avatar: LazyKat || Sig: Snouken || Both images were commissioned by me & are for my use only.
11 Jul 2019, 8:24 pm
Excitedly made a bee morphing potion. Then checked the price at the stalls. Hmmm.... cheaper than it cost to make it : 0

Yba57Bwt.jpg
11 Jul 2019, 8:27 pm
i really wanna draw some more for artfight, but i can already feel my motivation slipping from my grasp

leanna/snail | they/she | infp | a colorful cryptid
♡♡♡ deviantart | toyhouse | twitter ♡♡♡

VaDw1Cy.gif

11 Jul 2019, 8:34 pm
Vaporwave is weird
>This really be a bruh moment<
Call me Alpha | 18 | she/her | +1 FV time |ping #120762
GTjR.gif
12 Jul 2019, 12:49 am (Edited 12 Jul 2019, 11:54 am)
I thought I would have time for art, but still busy with so many things.

blarg
noMWiwF.png
Signature by papaemeritus
♥ Ping me about any mustelid and hyena type adopts ♥
12 Jul 2019, 1:21 am
why it called a drive thru if you gotta stop
tumblr_lumbt5uQjr1qehwz1o3_250.gif
Be prepared, Be prepared
Cause unless you've got a spare
You've only got one life
So handle it with care!
12 Jul 2019, 1:49 am
Holy sheets I have an account here already?! O_o
Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me.

FA
12 Jul 2019, 8:43 am
It’s my birthday!
#60102 +0 FV Time not very active
b07fa0dc0c665b3c7c4435c5d7f84916.gif
– Dominick Carisi || carrd.co
12 Jul 2019, 9:15 am
Oh god Doctor what are you doing to 7 of 9 oh god stop no this isn't like you oh heck oh god oH FRICK DOCTOR N O WHAT HAS THE EQUINOX DONE TO YOU?
Hiya people! I’m Alduinsecretfire, nice to see ya!

(Other stuff comin’ later, this is a WIP right now)

Also, I really love Gem Raptors, so if you have any GR potions you don’t want, send them my way, I’ll always take them <3
12 Jul 2019, 9:43 am
I gotta go job hunting in my area to see who's even hiring at this time of year, I need something or I'm gonna be stuck living with my parents forever...

Please let me know about all insect/arachnid adoptables <3

sig.gif
12 Jul 2019, 11:56 am
birthday party planning today. gonna be firing this from the hip lol
noMWiwF.png
Signature by papaemeritus
♥ Ping me about any mustelid and hyena type adopts ♥
12 Jul 2019, 12:10 pm
Sis isn't getting into my PS4 anymore. Get your own~

.::Beta Tester::.
Please quote/ping me!
Plz click mons
xSRsBu0.pngO1R9wQ3.pngnYno2vL.pngA2eG9W8.pngwttDoZV.png
Flags by Lu
28 | They/Them
Pixel Icon by Violetpool
Professional Disappointment
ADHD|Depression|Anxiety|Aspergers
12 Jul 2019, 1:59 pm
Why does sleep deprivation make me feel hungover. The worst part is, my body won't even let me sleep in to compensate for going to bed at 5am. Nope, gotta be up at 7 with my head pounding and too dizzy to stumble out of bed. I've been laying down trying to rest but now I just feel dehydrated. Boooo.
sigad.png
12 Jul 2019, 2:06 pm
I feel like playing Dark Souls again...
??//any pronoun//??

lueuAi8.gif
12 Jul 2019, 2:36 pm
I've been cleaning all day, and now I can finally rest~
❊|| She/Her | Pisces | FlightRising ||❊
14343955_Z1Vrtg02Kc87Vbn.gif