Log In

Viewing Lucid's Profile

User ID: #34401
Username: Lucid
Gender: Female
Last Online: 24 Sep 2020, 8:05 am
Registered: 3 Jul 2016, 6:58 am

Profile description


Quitting- Trading Everything for FR Here

Credits:
Trophy box thingie on my profile by msjanny #7302
Forum vistas (purple) by genie #45295 and (rainbow) by buffalo #29539

Villagers 0

Comments 538


    • Got 4 soot kitties and 4 green frogs today ;w;
      Sent over the jester, sneeps will be RTB tomorrow and I'll send yours back then - Hope you have better luck than me today! <3


    • Haha yeah every village has weird monsters. I would have expected the ones in QP to be cute and fluffy but nope, they all look like they hail from DMM :p


    • Yeah I figured QP would be your aesthetic xD
      I actually really like all of the villages, I'm even getting used to OFB and don't hate it as much as I did before. I do want to get back to TEP though, but I'll probably do another tour of all of the villages before I do go back and stock up on everything :p


    • Sorry hun poofed for lunch.
      I think if your loaded up with seeds, other loots and sky coins you should be good and you can always move back later if you need to restock? <3


    • Nope, your rewards stack so make sure you collect all of them <3
      Ahh the unevenness of the menagerie drives me crazy as well. But I don't want 300 minipets just wasting space in my inventory so I don't even look at my menagerie unless I'm going to breed them (which tbh I don't really do often, usually only when I have some special ones that are RTB xD)
      I hoard too many seeds and woods and the reagents things and rn I have a butt ton of medicine and foods loitering in my inventory that's wasting the foods but I'm waiting to join oceandome tomorrow so I can unload the food to the drive lol


    • 4 days, not 2! But I'm excited to see what random rare animal I get too :p


    • Yeah I hate the storage here, I constantly feel like I'm running out. The cheapest is shop to upgrade and it's annoying but I guess you can always check the dates in your menagerie and know when the ones in shop will be RTB?
      I'm due my 25 inventory slots in 2 days and I can't wait! Lol
      I might waste some FD and upgrade some more but it will cost me 400FD for 25 spaces and idk if it's worth it :/


    • Okies thanks hun, mine won't be RTB for a few more days though. I'm having no luck either but RNG generally hates me anyway ;w; lol


    • I do want the sweeticorn but eh...I'm not gonna even try for top 10 this month, too many people going for it and there is like 3 weeks left of this and I cba to maintain but I do want that SR bunnycake! It's so cute <3
      I'll go for the trophy in a few months when the shine has worn off a little bit xD


    • Commented on my own profile again lol - I fed everything to a villager....288 points, just shy of top 10. lol

Report User Profile