Log In

Viewing annecahi's Profile

User ID: #50656
Username: annecahi
Registered: 5 Jul 2016, 8:09 am

Profile description


I used to go by the username hobicahi!


Hi I'm Iggy, I like drawing, making ocs an sonas, animal crossing, flowers and fluffy things. Nice to meet yall!

I'm not active on this site anymore or really any other social medias. I'm not really drawing at the moment due to laptop and wrist problems. But if you really want to commission me feel free pm me and I can notify you when I'm available, whenever that may be aha.

My apologies if I take a while to reply to you or don't reply to you at all. I'm just not a talker so it's hard for me to respond to things (so don't take it personally).
I do not accept random friend requests, especially if we have never spoken before.



profile css by Pachoopi



Artfight




Waiting on
- Fiskie - oc thread

Villagers 18

Comments 44


    • Thank you for swapping! That was the last one I needed. =D


    • Lol, don't worry about the trade. It happens. Thank you!


    • YELLS thank you for my secret Santa art, it’s amazing! All the lil doodles are so cute I’m crying sdfghjk thank you!!! <33


    • Didn't want to boop your post since you did close it and I don't people bothering about it just incase, but thank you for the art! It's really gorgeous and I'll be sure to credit fully when posting it up on my villagers profile and toyhouse which I shall soon! Happy to see another kpop fan? :D I don't really keep up with new groups but I'm alway open minded!


    • Omg really? :O that's so cool, I didn't expect to see anyone else on here who stans them lmao


    • Thank you sooo much for this drawing of my girl! She looks lovely (and you're amazing drawing this with your mouse sdfijsd)


    • <3 Thank you for the feathers!


    • Glad to hear you enjoyed them, they were adorable to draw! ^_^


    • Here's for your toyhouse gembound! ^_^
      eIMUFCq.jpg


    • ah sorry in both regards then

Report User Profile